English : polski

Opis imprezy

Drodzy Zawodnicy!

Wasz start w poznańskiej imprezie nadciąga wielkimi krokami. Dobrze znam to uczucie ekscytacji, jakie towarzyszy przygotowaniom przed dniem sprawdzianu własnych możliwości. W głowie mnoży się nam wiele pytań: czy jestem gotowy do startu?, czy wszystko jest odpowiednio przygotowane?, jak dojechać na miejsce startu?, etc.  Nie jestem niestety w stanie pomóc w odpowiedzi na pytanie czy jesteście gotowi do startu, czy odpowiednio dużo trenowaliście i czy wybraliście odpowiedni dystans. Na te pytania musicie odpowiedzieć sobie sami. Postaram się natomiast udzielić Wam odpowiedzi na pytania, które z pewnością Was nurtują, a związane są z organizacją i startem w imprezie Challenge Poznań 2017. Po szczegóły odsyłam do naszej strony www.challenge-poznan.pl oraz do informatora zawodów, który dostępny będzie na naszej stronie w tygodniu przed zawodami oraz który w wersji papierowej otrzymacie w pakiecie startowym.

Przed startem

 Podczas przygotowania sprzętu i pakowania na wyjazd upewnijcie się, że sprzęt jest on w dobrym stanie technicznym i wszystko czego potrzebujecie do startu podczas poszczególnych etapów jest spakowane. Wielokrotnie podczas naszych imprez spotykaliśmy osoby, które zapomniały pianki, kasku czy innych ważnych rzeczy, co było przyczyną niepojawienia pojawienia się ostatecznie na starcie. Proszę zwróćcie uwagę czy na pewno wszystkie elementy są przygotowane i spakowane. Powinniście przygotować do startu:

PŁYWANIE:

  1. Strój triathlonowy / strój do pływania.
  2. Pianka pływacka – Przy temperaturze wody poniżej 14st. (dystans 56,5km) oraz 16st. (112,99km). Pianka jest obowiązkowa, natomiast przy wyższej temperaturze jest wskazana!
  3. Okulary do pływania.
  4. Zatyczka na nos/ do uszu – jeśli zazwyczaj ich potrzebujemy.
  5. Środek ułatwiający zdejmowanie pianki – nie zalecamy oliwki ani wazeliny ze względu na szkodliwe działanie na pianki neoprenowe.

ROWER:

  1. Rower
  2. Kask – absolutny obowiązek!
  3. Okulary rowerowe.
  4. Strój rowerowy (jeśli nie używamy stroju triathlonowego).
  5. Obuwie rowerowe.
  6. Pompka ręczna lub Co2+zapasowe naboje.
  7. Zapasowa dętka + łyżki do opon lub uszczelniacz do opon (przydatne w trakcie startu aby nie tracić czasu na zmianę dętki).
  8. Komplet kluczy imbulsowych.
  9. Torebka do przechowania batonów i żeli energetycznych.
  10. Licznik rowerowy.

BIEG:

  1. Buty do biegania.
  2. Ubranie (jeśli nie używamy stroju triathlonowego).
  3. Skarpetki – jeśli ich potrzebujemy, a nie założyliśmy przed etapem rowerowym.

DODATKOWO:

  1. Dokument tożsamości ze zdjęciem.
  2. Pasek na numer startowy – zakładamy z przypiętym numerem po etapie pływackim.
  3. Klapki – przydatne przed etapem pływackim.
  4. Nożyczki.
  5. Drugą parę butów do biegania (jedną parę zostawimy w strefie zmian, to druga przyda się tuż przed startem do rozgrzewki).
  6. Ubranie na rozgrzewkę.
  7. Żele i batony energetyczne.
  8. Dodatkowy czepek – przyda się w przypadku zimnej wody
  9. Krem do opalania z dużym filtrem UV.
  10. Zegarek / pulsometr + opaska na klatkę.
  11. Ręcznik.
  12. Taśma izolacyjna – bardzo wiele zastosowań przy mocowaniu ekwipunku do roweru.
  13. Smar do łańcucha.
  14. Ścierki do czyszczenia roweru.
  15. Duża pompka rowerowa stojąca – łatwiej uzyskać za jej pomocą duże ciśnienie powietrza w oponach.
  16. Zapasowe dętki i opony – na wypadek ich uszkodzenia w przeddzień zawodów.
  17. Gumki recepturki – przydatne do zamocowania butów rowerowych na rowerze w optymalnej pozycji.

Jeżeli stwierdzicie w ostatniej chwili, że jednak czegoś zapomnieliście, na terenie rozgrywania imprezy, przy biurze zawodów czynna będzie Strefa Expo, gdzie zlokalizowanych jest wiele sklepów ze sprzętem sportowym. Znajdziecie tam szereg produktów, które są niezbędne do startu. Niemniej, dla Waszego spokoju i ograniczenia stresu związanego ze startem, nie zostawiałbym kwestii zakupów na ostatnią chwilę. Expo czynne będzie dla Was w następujących godzinach:

22.06   14:00-20:00

23.06   08:00 -20:00

24.06   07:00 -20:00

25.06  06:00 –17:00

Strefa startu, strefa zmian, biuro zawodów oraz Expo znajdują się na terenie POSiR Malta, (ul. Wiankowa 3, Poznań 61-131). Po przyjeździe na teren POSiR, zapraszamy po odbiór pakietów startowych. Nasze biuro zawodów czynne będzie dla Was w następujących dniach i godzinach:

22.06   14:00-20:00

23.06   08:00 -20:00

24.06   07:00 -20:00

25.06  06:00 –17:00

W pakiecie startowym znajdziecie czepek startowy, numer startowy, opaskę na rękę uprawniającą do poruszania się po wszystkich strefach oraz naklejki z numerami. W tym roku podczas imprezy Challenge Poznań obowiązują różne kolory czepków dla poszczególnych dystansów. Na numerze startowym prosimy nanieść przydatne informacje w razie wypadku, gdy potrzebna będzie interwencja medyczna. Kolor numeru startowego określa dystans na jakim startujemy. Naklejki z numerami znajdujące się w pakiecie startowym umieśćcie proszę według wytycznych podanych w opisie tzn. pod każdą naklejką jest opis mówiący, gdzie należy ją przyczepić. Naklejki, które otrzymacie muszą być naklejone odpowiednio: duża naklejka na sztycy podsiodłowej, dwie małe naklejki na przodzie i z boku kasku, naklejka na worek do depozytu, naklejka pamiątkowa.

Gdy odbierzecie już swój pakiet startowy i przygotujecie sprzęt do zawodów (oklejcie rower i przymocujcie numer startowy do paska, zalecam ponowne sprawdzenie stanu technicznego) jesteście gotowi do wprowadzenia roweru do strefy zmian, która czynna będzie w następujących dniach i godzinach:

23.06     14.00 – 22.00 wstawianie rowerów do strefy zmian dla dystansu 28,25 km i 56,5 km

 

24.06     6.00 – 7.30 możliwość wejścia do strefy zmian dla dystansu 28,25 i 56,5 km

 

 

13.00 – 16.00 odbiór rowerów ze strefy zmian dla dystansu 28,25 oraz 56,5

 

17.00 – 22.00 wstawianie rowerów do strefy zmian dla dystansu 112,99, sztafet oraz 226

 

25.06     5.00 – 6.30 możliwość wejścia do strefy zmian dla dystansu 226

5.00 – 8.30 możliwość wejścia do strefy zmian dla dystansu 112,99 oraz sztafet

 

15.00 – 24.00 odbiór rowerów ze strefy zmian dla dystansów 112,99; sztafet oraz 226

Wprowadzenie roweru możliwe jest tylko po okazaniu numeru startowego. Wchodząc do strefy, sędzia sprawdzi także stan techniczny kasku rowerowego (kask musi być założony i zapięty) oraz stan techniczny roweru. Strefa zmian jest chroniona przez profesjonalną agencję ochrony zarówno podczas zawodów jak i w godzinach poza godzinami rozgrywania zawodów .

WAŻNE! W tym roku wracamy do strefy zmian z systemem zmiany przy rowerach z użyciem specjalnie w tym celu przygotowanych pojemników (zamiast systemu workowego). Jest to system stosowany podczas innych imprez w cyklu Tri Tour (JBL Triathlon Sieraków czy Marbruk Triathlon Charzykowy) oraz w Poznaniu w latach 2013-2014. Rozwiązanie to pozwala na zaoszczędzenie czasu poprzez łatwiejsze pozostawienie swoich rzeczy.  Mam nadzieję, że powrót do poprzedniego systemu strefy zmian spotka się z pozytywnym odbiorem z Waszej strony. Przy strefie zmian tradycyjnie już wspierać Was będzie serwis SHIMANO.

Odprawa Techniczna i Pasta Party. Odprawa odbędzie się w piątek 23.06 o godzinie 18.00 dla dystansu 28,25 i 56,5, oraz w sobotę 24.06 o godzinie 19.00 dla dystansu 112,99; sztafet oraz 226. Odprawa techniczna zawierać będzie wszystkie informację na temat przebiegu imprezy, regulaminów oraz tras zawodów. Dlatego zalecam abyście wszyscy w niej uczestniczyli. Odprawa techniczna odbędzie się na trybunach ziemnych, zlokalizowanych naprzeciwko telebimu, na którym będziecie mieli możliwość śledzenia odprawy. W ten sposób będziecie mieć pewność, że wszystkie informacje na temat startu w imprezie będą Wam dobrze znane. Po odprawie technicznej zapraszamy na pasta party, która wydawana będzie przy wyspie dekoracyjnej na terenach POSiR (pod trybunami, na których wcześniej odbywała się odprawa techniczna) w godzinach 20.00 – 21.00.

Dzień startu Dojazd na teren zawodów od ulicy Warszawskiej i Krańcowej możliwy jest w następujących dniach i godzinach :

23.06     cały dzień

24.06     do godziny 7.00 oraz po godzinie 14.00

25.06     do godziny 6.00 oraz po godzinie 17.00

Dla osób dojeżdżających samochodem na zawody proponujemy skorzystanie z następujących opcji prakingów:

1.Parking Poznańskiego ZOO – ul. Krańcowa 81, dojazd do godziny 7 i wyjazd po godzinie 14 w sobotę; do godziny 6 i po godzinie 17 w niedzielę (parking płatny, cennik na stronie www.zoo.poznan.pl);

2.Termy Maltańskie – ul. Termalna 1, czynny przez cały czas trwania zawodów (parking płatny -część wygrodzonaoraz bezpłatny);

  1. Parking Malta-Ski, ul. Wiankowa 2, czynny przez cały czas trwania zawodów (parking płatny);

Gdy dotrzecie już do strefy zawodów zalecam ponowne wejście do strefy zmian i sprawdzenie stanu technicznego sprzętu. Zalecamy także montaż w tym momencie żeli, batonów, isotoników czy innych produktów na rower (jeżeli widzicie potrzebę zabierania własnych produtków).

Po wyjściu ze strefy zmian jest możliwość pozostawienia rzeczy w depozycie znajdującym się w hangarach przy starcie (pod restauracją THAI INDIA) w sobotę w godzinach 7.00 – 16.00 oraz w niedzielę w godzinach 6.00 – 23.00. Tak jak wspominałem wcześniej w pakietach startowych znajdziecie naklejkę, którą należy umieścić na worku, który oddajecie do depozytu. Odbiór worka możliwy jest tylko po okazaniu numeru startowego.

Gdy jesteście już gotowi musicie przejść do strefy startu gdzie znajdować się będzie brama dmuchana Aqua-Speed oraz mata pomiaru czasu. Bramę możecie przejść dopiero w momencie gdy wywołana jest do startu Wasza fala startowa, do ktorej jesteśie przypisani. W sobotę o 8.00 startuje pierwsza fala zawodników z dystansu 28,5, i następnie co po 5 minutach wystratuje druga fala zawodników startujących na dystansie 28,5. O godzinie 10.00 odbędzie się start pierszej fali na dystansie 56,5 (kategoria PRO i Puchar Prezydenta Poznania) i kolejne fale startować będą co 5 minut. Łącznie wystartuje 6 fal. W niedzielę o godzinie 7.00 rozpocznie się start zawodników na dystansie 226. Zawodnicy wystartują w jednej fali. Następnie o godzinie 9.00 wystartuje pierwsza fala zawodników na dystansie 112,99 (pierwsza kategoria wiekowa). Nastepnie zawodnicy startować będą co 5 minut. Łącznie wystartują 4 fale.

Jak zwykle już na Poznaniu start odbywa się „z wody”, czyli gdy przejdziecie już przez bramę z napisem Aqua Speed musicie podpłynąć do strefy startu. Linia startu zostanie dokładnie oznaczona i znajdować się będzie pomiędzy dwoma białymi bojami Aqua Speed. Pamiętajcie, że przekorczenie lini startu przed sygnałem startowym grozi dyskwalifikacją przez sędziego. Na sygnał startu (wystrzał z armaty) ruszacie na trasę zawodów. Trasa pływacka będzie dokładnie oznaczona. Przed startem pierwszej fali na każdym dystansie skuter wodny pokaże trasę pływacką, zwróćcie na to szczególną uwagę. Zawodnicy muszą znać trasę pływacką i ją samemu pokonać. Sedzia zawodów towarzyszy zadownikom na trasie pływackiej i pilnuje przestrzegania przepisów. Sędzia nie może jednak wskazywać zawodnikowi w jakim kierunku ma płynąć oraz jak przebiega trasa. Zawodnicy startujący na dystansie 28,25 opłyną 2 boje, zawodnicy na dystansie 56,5 opłynąć muszą 4 boje, zawodnicy na dystansie 112,99 opłynąć muszą 6 boji, a zawodnicy na dystancie 226 opłynąć muszą 12 boji. Dla przykładu: zawodnik startujący na dystansie 56,5 musi podpłynąć do strefy startu. Startuje na trasę zawodów przepływając pomiędzy dwoma białymi bojami Aqua Speed i płynie w kierunku pierwszej dużej boji. Mija boję prawym barkiem i zmierza w kierunku drugiej boji na wprost. Gdy dopłynie do drugiej boji miją ją prawym barkiem i skręca w prawo za boją w kierunku kolejnej płynąc równolegle do lini startu. Płyniemy zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Gdy miniemy kolejną (trzecią) opływając ją prawym barkiem skręcamy i płyniemy w kierunku powrotnym do mety trasy pływackiej. Płynącw kierunku mety trasy pływackiej (czerwona brama Challenge Family) mijamy czwartą boję (znów prawym barkiem) i płyniemy na wprost do mety trasy pływackiej.

Gdy dopłyniemy do brzegu, wybiegamy z wody w miejscu specjalnie oznaczonym (czerwona brama Challenge Familly) i przebiegając przez matę pomiaru czasu udajemy się do strefy zmian w miejsce gdzie pozostawiliśmy swój rower (miesjce oznaczone numerem – według numeru startowego). Na dobiegu do strefy zmian nie wolno siadać na ziemi i sciągac pianki. Na dobiegu możecie jedynie sciągnąc piankę do połowy. Można natomiast ściągnąć czepek i okularki. Gdy dobiegniecie do swojego stanowiska, ściągacie piankę i wraz z okularkami i czepkiem umieszczacie wszystko w swoim pojemniku (tzw. boxie). Następnie zakładacie buty, numer startowy (widoczny musi być z tyłu na trasie rowerowej) oraz kask i zdejmując rower ze stojaka ruszacie na trase rowerową prowadząc rower. Strefa zmian jest przelotowa tzn. zawodnicy wybiegają na trasę rowerową z przeciwnego narożnika strefy od tego którym do niej wbiegali. Wsiadamy na rower dopiero po przebiegnięciu przez belkę startową gdzie znajdować się będzie sędzia zawodów. Dozwolony jest dobieg na boso z butami wpiętymi w pedały. Po przekroczeniu belki startu (linia namalowana na asfalcie) rozpoczynacie etap rowerowy.

Pamiętacjie proszę na całej trasie rowerowej obowiązkuje absloutny zakaz odpinania i ściągania kasku rowerowego. Obowiązuje także absolutny zakaz draftingu. Sędziowie będą tego pilnować i karać zółtymi kartkami, a nawet w skrajnych wypadkach dyskwalifikować. Odległość od poprzedzającego roweru to 10m. Na trasie kolarskiej znajdować się będzie stacjonarny serwis SHIMANO(skrzyżowanie ulic Krańcowa i Warszawaska) oraz dwa mobilne serwisy SHIMANO. Niemniej, zalecam wysposażeie roweru w zestaw kluczy imbusowych oraz zapasową dętkę/szytkę w razie awarii. Przy dużej ilości interwencji czas oczekiwania na wsparcie teamu Shimano może być znacznie wydłużony.

Cała trasa rowerowa oznaczona będzie znakami kilometrowymi ustawionymi co 10 kilemetrów. Zawdonicy mają do pokonania kolejno jedną pętlę na dystancie 28,25; jedną pętlę na dystansie 56,5; dwie pętlę na dystansie 112,99 oraz cztery pętle na dystansie 226. Zawodonicy na dystansie 112,99 nie zjeżdżają w ulicę Krańcową po pokonaniu pierwszego okrążenia a przejeżdzają na wprost ulicą Warszawską w kierunku Kostrzyna mijając ulicę Krańcową. Dopiero po pokonaniu drugiego okrążenia zjeżdżają w ulicę Krańcową do strefy zmian. Zawodnicy na dystansie 226 muszą pokonać jeszcze dodatkowo dwie pętle zanim zjadą w ulicę Krańcową w kierunku strefy zmian. W związku z trwającymi pracami remontowymi na ulicy Warszawskiej, na odcinku około 300 metrów na wysokości mostu nad Cybiną nastąpi przewężenie trasy do szerokości jednego metra. Ten odcinek jest nierówny, wyłożony płytami betonowymi i zalecam ściągnięcie rąk z lemondki.

Na trasie kolarskiej znajdować się będą punkty żywieniowe: jeden na dystansie 28,25; dwa punkty żywienione na dystansie 56,5; 4 punkty na dystansie 112,99 oraz 8 punktów żywieniowych na dystansie 226.  Zawodnicy startujący na dystansie 28,25 otrzymają na punkcie żywieniowym banany, wodę oraz izotnik. Zawodnicy startujący na pozostałych dystansach na pierwszym punkcie otrzymają banany, batony energetyczne, wodę oraz izotnik.

Po przejechaniu odpowiedniego dystansu zawodnicy kierują się z powrotem ulicą Krańcową do strefy zmian. Gdy dojedziemy do belki mety etapu kolarskiego (tej samej co belka strartowa), zeskakujemy z roweru przed belką i przebiegamy przez nią prowadząc rower. Pamiętajmy, że nie wolno odpinać i ściągać kasku zanim dobiegniemy do strefy zmian i odwiesimy rower. Dopiero gdy rower zostanie odwieszony na wieszak możemy odpiąć i ściągnąć kask. Następnie wkładamy rzeczy z etapu kolarskiego do pojemnika i zakładamy rzeczy na etap biegowy. Numer należy umieścić z przodu na etap biegowy. Na trasę biegową wybiegamy korytarzem którym wbiegaliśmy z etapu pływackiego.

Trasa etapu biegowego wiedzie dookoła jeziora Maltańskiego po relatywnie równym asfalcie. Zawodnicy startujący na dystansie 28,25 po wybiegnięciu ze strefy zmian pokonają jedno niepełne okrążenie i   po przebiegnięciu obok stoku Malta Ski skierują się w stronę mety zawodów. Zawodnicy na dystansie 56,5 przebiegną jeszcze jedno pełne okrążenie zanim skierują się w kierunku mety zawodów, a zawodnicy na dystansie 112,99 pokonać będą musieli jeszcze dodatkowo 2 (łącznie 4) okrążenia zanim udadzą się w kierunku mety. UWAGA ZMIANA TRASY DYSTANSU 226!  Zmianie ulega trasa dystansu 226. Zawodnicy pokonać będą musieli 8 okrążeń wokół jeziora Maltańskiego zamiast wczesniej zakładancyh 4 okrążeń. Zmiana trasy związana jest z brakiem zgody ze strony dyrekcji poznańskiego ZOO, w związku z przeprowadzeniem trasy przebiegającej przez ich teren, a tym samym brakiem możliwości wytyczenia trasy w sposób gwarantujący bezpieczny i komfortowy udział zawodników w zawodach na tym dystansie. Dodatkowo , w porozumieniu z Partnerami i Sponsorami na trasie pętli wokół Malty, zorganizowane zostaną punkty kibica: na wysokości Term Maltańskich, punkt kibica RED BULL, przy parku wodnym WAKE PARK oraz na wysokości hotelu Park – punkt kibica PARK HOTEL. Dzięki tym punktom i atrakcjom przygotowanym dla kibiców zawodnicy będą dopingowani przez setki kibiców podczas rywalizacji na trasie biegowej. Zoorganizowanie trasy biegowej na odcinku 5 kilometrów ,wokół jeziora maltańskiego pozwoli także na lepsze zabezpieczenie trasy prze służby medyczne. Trasy biegowe znajdujące się na terenach leśnych są teranami trudnymi pod względem nawierzchni biegowej i skutkować mogą licznymi kontuzjami, zwłaczsza u osób startujących na tak długim dystansie. Dodatkowo tereny takie znacznie utrudniają szybkie dotarcie służb medycznych i dojazd karetek. Względy bezpieczeństwa zawodników są priorytetowe w kwesti organizacji trasy. Dany czynnik był dominujący w kwesti podjęcia decyzji o zmianie trasy. Dla wszystkich zawodników startujących w niedzielę przygotowany zostanie dodatkowy puntk pomiaru orkążen wraz z telebimem wskąującym numer startowy zawodnika oraz liczbę okrążen, które pokonał. Punkt znajdować się będzie 500 metrów przed metą zawodów co w sposób jasny i czytelny informować was będzie na jakim etapie trasy biegowej jesteście. Mam nadzieję, że wprowadzenie tego rozwiązania oraz organizacja dodatkowych stref kibica przyczynią się nie tylko do ułatwienia startu zawodnikom na dystansie 226, ale także poprawią komfort i atrakcyjność trasy biegowej.

Na trasie biegowej dla zawodników na dystansie 28,25 przygotowane będą 2 punkty odżywcze. Na punktach czekać na Was będą: pierwszy punkt – woda, napoje izotoniczne, żelki oshee, pomarańcze, gąbki; drugi punkt – woda, napoje izotoniczne, żelki Oshee oraz banany. Dla zawodników na dystansach 56,5; 112,99 oraz 226 czekać będą: pierwszy punkt – woda, napoje izotoniczne, żelki oshee, pomarańcze, gąbki; drugi punkt – woda, napoje izotoniczne, żelki Oshee, gąbki i banany; trzeci punkt – woda, napoje izotoniczne, żelki Oshee, pomarańcze i gąbki. W razie wystąpienia wysokich temperatur na trasie biegowej ustawione zostaną dwie kurtyny wodne.

Gdy pokonacie już dystans na trasybiegowej, udajcie się na metę, gdzie czekać na Was będziemy z zasłużonymi medalami oraz strefą gastonomiczną: pizza, drożdżówki, pomarańcze, arbuzy, batony energetyczne, piwo, izotniki, woda i baseny z zimną wodą.

Prysznice znajdować  się  będą w budynku POSiR ul. Wiankowa 3 (nad hangarem- depozyt),a strefa masażu (COMPEX) znajdować się będzie przy strefie- depozyt, a więc w hangarach obok.

Odbiór rowerów ze strefy zmian możliwy jest tylko po okazaniu numeru strartowego oraz po oddaniu chipu startowego. Na wyjsciu ze strefy zmian, zawodnicy przechodzić będą przez matę pomiaru czasu, która weryfikować będzie numer startowy oraz imię i nazwisko zawodnika. Po przejsciu przez matę zawodnik oddaje chip i może  wyść ze strefy z rowerem. Dlatego też – prosimy o nie pozostawianie  chipa na mecie.

Wyniki i zdjęcia zostaną opublikowane niezwłocznie po zakończeniu imprezy. Każdy zawodnik otrzyma sms z jego czasem i zajętym miejscem. Dekoracja zawodników odbędzie się o gozinie 14.00 w sobotę i o godzinach: 17:00 (dystans 112,99 i sztafety) oraz o 20.00 (226 km) w niedzielę. Zawodnik i zawodniczka, którzy zajęli pierwsze miejsce w klasyfikacji Pucharu Prezydenta Miasta Poznania (zawodnicy PRO) Kategoria K i M, otrzymają za 1 miejsce 2500 Euro, 2 miejsce 1000 euro, 3 miejsce 500 euro.  Zawodnicy w kategoriach wiekowych za miejsce 1-3 otrzymują pamiątkowe statuetki.

Biuro rzeczy znalezionych czynne będzie od środy 28 czerwca, a pytania w tym zakresie prosimy kierować pod adres administracja@endusport.pl oraz zostaną zamieszczone zdjęcia na profilu FB, gdzie będzie można przejrzeć znalezione rzeczy, po odszukaniu zgubionego przedmiotu proszę kontaktować się na powyższy adres e-mail.

Mam nadzieję, że ten zestaw informacji okaże się dla Was użyteczny i odpowie na większość pytań zwiazanych se startem Challenge Poznan 2017. W najblizszych dniach porzedzających naszą poznańską imprezę zamiesczać będziemy wiele przydatnych informacji na naszej stornie www oraz na FB imprezy. Pamiętajcie jednak, że niezwykle ważna jest Wasza obecność na odprawie technicznej.

Życzę Wam wszysktim udanych treningów w ostatnich dniach przygotowań do imprezy i do zobaczenia w Poznaniu na mecie!

 

Pozdrawiam

Wojciech Kruczyński

Dyrektor Challenge Poznań